درمان که افزایش GFR
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان که افزایش GFR

درمان که افزایش درمان SKFKakovy است که می تواند GFR افزایش می دهد؟ پایین GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) از ویژگی های مشخصه بیماری مزمن کلیه است، به طوری که سطح اندازه گیری GFR کمک می کند تا به درک دولت از کلیه ها. SCF اشاره به حجم مایع توسط کلیه در یک زمان خاص فیلتر شده است. میزان تراوش گلومرولی کم این معنی است که کلیه طور موثر می تواند فیلتر کردن خون و به موقع. در چنین شرایطی، مواد سمی در خون، که می تواند به مشکلات سلامتی بیشتر منجر شود تجمع می یابد. این به این دلیل است که چرا روش که افزایش GFR در بیماران مبتلا به نیاز حاد بیماری مزمن کلیه.

درمان که افزایش GFR

در بسیاری از موارد، بیماری مزمن کلیوی است با کنترل علائم آن درمان می شود. آن مفید و لازم است، اما، متاسفانه، آن را می توانید GFR در همه افزایش نمی دهد، به عنوان عملکرد کلیه می تواند تنها با درمان علائم بهبود یافته است. این کمک می کند تا توضیح دهد که چرا بیماری مزمن کلیه پیشرفت به نارسایی کلیه به تدریج، حتی اگر درمان به موقع داده شده است.

در اینجا ما دو روش است که می تواند GFR افزایش در حال حاضر. اگر شما هر گونه سوال و یا می خواهید برای درک بهتر این دو روش درمان، لطفا دریغ نکنید با ما تماس بگیرید: Asya.yue@mail.ru.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

Osmotherapy به پزشکی میکرو چینی ها اعتقاد دارند که قادر به افزایش GFR، به عنوان یک عنصر موثر در طب چینی می تواند آسیب های داخلی سلول کلیوی تعمیر. همه ما می دانیم، برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه و به عنوان بافت کلیه خود را مجروح و نمی تواند عملکرد طبیعی عملکرد کلیه خود را کاهش می دهد. بنابراین، تا زمانی که سلول های کلیه آسیب دیده به طور موثر تعمیر، عملکرد کلیوی میزان فیلتراسیون گلومرولی و افزایش افزایش می دهد. علاوه بر این، Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی درمان گیاهی است و ناراحتی در حین اثرات درمان کل ایجاد نمی کند.

ایمن درمانی

بر خلاف طب میکرو چینی Osmotherapy، ایمونوتراپی است فقط در گیاهان چینی بر اساس نیست. این ترکیبی از طب چینی و غربی است. ما می دانیم که طب چینی و طب غربی رفتار بیماری کلیه به روش های مختلف، و آنها اثرات مختلف درمان در درمان بیماری مزمن کلیه را نشان می دهد. مزایای از ترکیب آنها، اثر درمان خواهد بود آشکار تر و GFR می توان به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در مقایسه با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی بهترین ها را برای بیمارانی که بیماری به یک مرحله شدید پیشرفت است.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ: 86 13292893707

اسکایپ: yuexuan992

VKontakte می: AsyaYue





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: